شناسه خبر:55411
1401/2/27 09:17:50

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه سیار «یار مهربان» هم‌زمان با سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیاده‌راه امام خمینی (ره) شهر همدان مستقر شده است.

عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران از فعالیت اتوبوس سیار در پیاده‌راه امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: هم‌زمان با سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتابخانه عمومی سیار «یار مهربان» هرروزه از 24 تا 31 اردیبهشت‌ماه خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد.

وی افزود: با همکاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مساعدت فرمانداری شهرستان همدان کتابخانه عمومی سیار «یار مهربان» هرروز از ساعت 10:30 تا 13 و 15 تا 19 در محل پیاده‌راه امام خمینی(ره) مستقر خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: همه شهروندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه عمومی سیار از امکان عضویت سراسری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: کودکان و خردسالان نیز می‌توانند با حضور در کنار کتابخانه سیار یار مهربان، خدمات فرهنگی دریافت کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: کتابخانه سیار «یار مهربان» هرروز هفته از شنبه تا پنجشنبه به‌ترتیب هر روز در مکانی ثابت در محله‌های قاسم‌آباد، شهرک بهشتی، شهرک الوند، هنرستان، کوی خاتم و میدان رسالت مستقر شده و به شهروندان و ساکنان این مناطق خدمات رسانی می‌کند.

شناسه خبر 55411