شناسه خبر:55465
1401/2/28 09:46:42

سپهرغرب، گروه خبر: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: 6 هزار و 677 داوطلب ایلامی در کنکور ارشد امسال همزمان با سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند.

کریم کوخایی‌زاده روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد داوطلب ایلامی به مدت سه روز از چهارشنبه 28 تا جمعه 30 اردیبهشت ماه برای ورود به دانشگاه‌های کشور با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: از مجموع داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سه هزار و 462 نفر مرد و سه هزار و 215 نفر نیز زن هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ادامه داد: این آزمون در 13 حوزه امتحانی در سطح استان در شیفت صبح برگزار می‌شود.

کوخایی‌زاده گفت: حوزه‌های برگزاری آزمون ارشد در شهرستان دره‌شهر در پنج حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه علمی کاربردی، ایوان دو حوزه دانشگاه آزاد و پیام نور، ایلام سه حوزه و دانشگاه باختر نیز در یک حوزه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سه هزار و و 874 داوطلب تنها در حوزه‌های ایلام به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز گذشته آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اخذ کارت خود اقدام کنند.

کوخایی‌زاده تأکید کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز از امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در دانشگاه ایلام مستقر می‌شود و تمامی داوطلبان می‌توانند در صورت هرگونه مغایرت برای رفع اشکال به این باجه مراجعه کنند.

وی از داوطلبان خواست هرچه سریع‌تر کارت ورودی خود را دریافت کنند تا زمان کافی برای رفع نقص کارت‌های خود داشته باشند.

 

شناسه خبر 55465