شناسه خبر:55572
1401/3/1 10:15:00

سپهرغرب، گروه خبر: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: نمایشگاه مجازی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در دومین دوره نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک در سنندج رونمایی می‌شود.

کامبیز گله‌داری روز چهارشنبه در حاشیه دومین دوره نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک کردستان اظهارکرد: ازجمله برنامه‌های جنبی دومین دوره نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک استان برگزاری کارگاه آموزشی به همت اتاق بازرگانی سنندج و پنل تخصصی در غرفه دانشگاه کردستان است.

وی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این نمایشگاه را رونمایی از سایت نمایشگاه مجازی تولیدات صنعتی استان ذکر کرد و افزود: طی چند ماه اخیر بخش زیادی از کارهای مربوط به این سایت و فراهم کردن دسترسی برای صاحبان واحدهای تولیدی انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یادآور شد: تاکنون اطلاعات مربوط به 25 واحد تولیدی در استان هم چون شرکت جاودان ستاره زیویه، شرکت شفای کردستان، صنایع رنگ آلتون در این وب سایت به ثبت رسیده است.

گله‌داری ادامه داد: در این نمایشگاه مجازی بعد از ورود مراجعه کنندگان به سمت غرفه‌های واحدهای تولیدی راهنمایی و هر فردی با کلیک بر روی هر غرفه‌ای وارد آن می‌شوند.

وی اضافه کرد: در هر غرفه اطلاعات مربوط به واحد تولیدی مدنظر ازجمله تولیدات آن، آدرس و شماره تماس شرکت درج شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه تبلیغات و بازاریابی از جمله مزایای راه اندازی این نمایشگاه مجازی است، گفت: ایجاد بخش فرصت شغلی در هر غرفه هم از دیگر مزایای این نمایشگاه است و هر واحد تولیدی در صورت نیاز داشتن به نیرو در این بخش آن را اعلام می‌کند.

دومین نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک کردستان از 26 تا 30 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 15 الی 22 از آن دیدن کنند.

شناسه خبر 55572