شناسه خبر:55633
1401/3/1 13:24:37

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سرپل‌ ذهاب گفت: این شهرداری 41 میلیارد تومان بدهی و سه ماه حقوق معوق کارکنان و کارگران را پرداخت کرد.

«مراد باباخانی» روز پنجشنبه افزود: در آذرماه سال گذشته شهرداری سرپل‌ ذهاب 53 میلیارد تومان بدهکار بود و همچنین سه ماه حقوق معوق کارکنان و کارگران را پرداخت نکرده و دو بار حساب‌های این شهرداری مسدود شده بود که با تلاش فراوان در پنج ماه گذشته هشت ماه حقوق کارگران و کارکنان با معوقات پرداخت شده و از مجموع بدهی 53 میلیاردی تنها 12 میلیارد تومان بدهی باقی مانده است.

وی اظهار کرد: دلیل معوقه حقوق‌های اخیر کارگران شهرداری، احکام دادگستری بوده که متأسفانه به سال‌های گذشته مربوط و باعث مشکل شده است.

شهردار سرپل ذهاب گفت: دو هکتار زمین در سال 91 جهت احداث کارخانه شن و آسفالت خریداری شده که شهرداری به صاحب ملک بدهکار و حسابش مسدود و موجب برداشت از حساب شد.

باباخانی ادامه داد: در شهرداری سرپل ذهاب دو شرکت با جمعیت 240 نفر فعالیت دارند که حقوق کارکنان 60 نفر یکی از شرکت‌ها در فروردین‌ماه پرداخت شده و شرکت دیگر با 180 نیرو، عیدی 50 درصد و حقوق فروردین‌ماهشان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در ایام نوروز شهرداری سرپل ذهاب در بحث پذیرای میهمانان نوروزی در سطح استان مقام نخست را کسب کرده و در همایش بزرگ سالروز عملیات بازی دراز دوشادوش سپاه پاسداران در صحنه پای کار بوده است.

باباخانی گفت: بعد از زلزله سال 96 و آسیب جدی به کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها، در سرپل‌ ذهاب متأسفانه آسفالت‌ریزی نشده و اگر در این شرایط کوتاهی مشهود است، به دوران شهرداری سابق برمی‌گردد.

 

شناسه خبر 55633