شناسه خبر:55692
1401/3/2 09:32:10

سپهرغرب، گروه خبر: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 6 تن از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه که با درگیری، تخریب و ایجاد راهبندان موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع دسته‌جمعی در خیابان 40 متری مطهری، مأموران انتظامی به‌سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در دست داشتن شمشیر، قمه و چوب ضمن عربده‌کشی باهم درگیر و علاوه‌بر راهبندان موجب ترس و وحشت مردم و اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اشرار قمه به دست در ادامه اقدامات مجرمانه خود شیشه‌های چند نمایشگاه خودرو و یک دستگاه پراید را نیز تخریب کردند و قصد آسیب وارد کردن به خودروها و مغازه‌های دیگر را نیز داشتند.

وی یادآور شد: مأموران انتظامی با مشاهده این صحنه به‌سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی با اقتدار 6 تن از عاملان اصلی این درگیری که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد را دستگیر و خلع سلاح کردند.

این مقام مسئول با اشاره به جمع‌آوری تعدادی شمشیر، قمه و چوب از اراذل و اوباش، گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

آمویی در پایان از قاطعیت برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و اشراری خبر داد که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌کنند.

شناسه خبر 55692