شناسه خبر:55726
1401/3/3 09:46:52
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس اعلام کرد:

اجرای 62 درصدی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های روستایی در رزن و درگزین ضروری است، گفت: 62 درصد از طرح هادی روستایی در رزن و درگزین اجرایی شده است.

حسن لطفی با اشاره به وضعیت اجرایی طرح هادی روستایی در رزن و درگزین، ابراز کرد: طرح هادی روستایی در رزن و درگزین عملکرد مثبتی داشته است، اما با توجه به بافت‌های روستایی گسترده در رزن و درگزین، روستاییان انتظار دارند عملیات آسفالت معابر سرعت بگیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی بیمارستان 150 تختخوابی شهرستان رزن شروع شده است، اما امیدواریم با توجه به سیاست‌های توسعه خدمات درمانی این پروژه درمانی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان عملکرد مناسبی داشته‌ایم و بنابراین برای توسعه ارائه خدمات به بیماران در رزن و درگزین الزامی است که رشد امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های رزن و درگزین در دستورکار قرار بگیرد.

لطفی به بهره‌برداری از 30 خانه بهداشت و افتتاح 6 پایگاه فوریت‌های پزشکی در این شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساختی روستایی رزن و درگزین ضروری است.

وی در پایان یادآور شد: طرح هادی روستایی در حدود 62 درصد در رزن و درگزین اجرایی شده است.

شناسه خبر 55726