شناسه خبر:55795
1401/3/4 10:05:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار دهلران گفت: تیراندازی در پتروشیمی دهلران یک مجروح بر جای گذاشت.

لطیف صادقی در این باره اظهار کرد: ساعاتی پیش نیروهای حراست پتروشیمی دهلران در محیط کار در حال گشت‌زنی بودند که به خودروی آن‌ها توسط افرادی ناشناس تیراندازی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از نیرو‌های حراست از ناحیه فک و صورت دچار مصدومیت شد، گفت: فرد مجروح بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی دهلران منتقل شد که جهت مداوا به استان اعزام شده است.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: در حال حاضر نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حادثه حضور داشته و امنیت در محل برقرار است و علل و عوامل این حادثه در دست بررسی می‌باشد.

صادقی با بیان اینکه تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی بوده است، گفت: فرد مجروح 39 ساله از کارکنان حراست پتروشیمی دهلران است که به علت تیراندازی از ناحیه گونه و دست چپ آسیب دیده و در بیمارستان دهلران به‌وسیله جراح ویزیت شده و بلافاصله پرسنل و کادر پرستاری و درمانی بیمارستان اقدامات درمانی اولیه و سی‌تی‌اسکن را برای بیمار انجام دادند که در سی تی اسکن شکستکی استخوان گونه مشهود بود و مضروب جهت ادامه اقدامات درمانی و ویزیت جراح فک و صورت به مرکز درمانی امام خمینی (ره) ایلام اعزام شد.

 

شناسه خبر 55795