شناسه خبر:55840
1401/3/5 09:19:00

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در مرحله نخست اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان نهاوند 398 متقاضی تعیین‌ تکلیف شده‌اند.

علی‌رضا نثاری اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند هشت هزارو 563 نفر متقاضی در سامانه پیش‌بینی‌شده ثبت‌نام کردند که از این تعداد با پالایش انجام‌گرفته به‌طور کلی دو هزار و 640 نفر واجد شرایط نبوده و 661 نفر نیز انصراف داده‌اند.

وی افزود: مابقی افراد یا تأیید شده و یا در مرحله پالایش هستند که پیش‌بینی می‌شود از این تعداد سه هزار و 700 نفر واجد شرایط باشند.

نثاری ادامه داد: در فاز نخست اجرای این طرح در شهرستان 365 واحد به‌صورت انبوه‌سازی درحال ساخت است که 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روش گروه‌ساز 33 نفر نیز تحت عنوان گروه‌های ساخت در شهرک امیرکبیر نهاوند درحال گرفتن پروانه ساخت هستند.

وی با بیان اینکه در فاز نخست اجرای این طرح در شهرستان جمعاً 398 نفر متقاضی تعیین‌ تکلیف شده‌اند، تصریح کرد: تعیین‌ تکلیف وضعیت درخواست افراد واجد شرایطی که در مرحله بعد نیاز به ساخت دارند، باید توسط اداره راه و شهرسازی صورت بگیرد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند یادآور شد: در همین راستا هم تأمین زمین مناسب این واحدها و همچنین نوع ساخت توسط اداره راه و شهرسازی تعیین‌ تکلیف می‌شود که در زمان مقرر با برنامه پیش‌بینی‌شده انجام خواهد شد.

نثاری در خاتمه تأکید کرد: برای متقاضیان طرح مسکن ملی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و در هر مرحله نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات نیست و از طریق دفاتر پیشخوان تکمیل مدارک صورت می‌پذیرد.

شناسه خبر 55840