شناسه خبر:55901
1401/3/7 09:35:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیش از 700 کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملاً نامناسب کشف و ضبط شده که این موضوع حکایت از آردفروشی برخی از نانوایی‌ها دارد.

قهرمان شاهی روز پنجشنبه گذشته با هشدار به نانوایی‌هایی که کم‌فروشی یا گران‌فروشی می‌کنند، اظهار کرد: روز گذشته پنج نانوایی متخلف در سطح شهر کرمانشاه به‌علت کم‌فروشی و گران‌فروشی پلمب شدند و بر درب آن بنر تخلف نصب شد.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها از طریق نهادهای مختلف وجود دارد؛ فرمانداری، اداره کل غله بازرگانی، بسیج اصناف، اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی روزانه فعالیت نانوایی‌ها را بررسی و تخلفات را گزارش می‌کنند و تعزیرات نیز بدون اغماض و قاطع عمل برخورد دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه واحدهای نانوایی تخلف خود را تکرار، کم‌فروشی، گران‌فروشی یا فروش آرد و تعطیلی خودسرانه داشته باشند، تنها با جزای نقدی مجازات نمی‌شوند، بلکه علاوه‌بر تعطیلی واحد و کسر سهمیه بنر تخلف نیز بر سردرب واحد صنفی نصب خواهد شد.

وی از مردم خواست تخلفات نانوایی‌ها را از طریق سامانه 124 گزارش دهند و افزود: روز گذشته بیش از 700 کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملاً نامناسب کشف و ضبط شده که این موضوع حکایت از آردفروشی برخی از نانوایی‌ها دارد.

شناسه خبر 55901