شناسه خبر:56234
1401/3/17 09:11:24
تجلی اقدام و عمل در شهرداری منطقه یک همدان؛

وسیع‌ترین چمن مصنوعی شهر همدان درحال اجرا

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه یک همدان گفت: به‌زودی از زمین چمن باشگاه شهرداری بهره‌برداری می‌شود.

حامد جلیلوند تصریح کرد: در روزهای آینده وسیع‌ترین زمین چمن مصنوعی شهر همدان به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ‌بر 55 میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه یک آماده بهره برداری ورزشکاران خواهد شد.

وی افزود: شهر همدان دارای پتانسیل‌های بالقوه در ورزش حرفه‌ای است که این مهم نیازمند توجه و بسترسازی توسط مسئولان امر است تا این استعدادها بالفعل شوند.

جلیلوند در ادامه یادآور شد: شهرداری همدان همچون همیشه حامی ورزشکاران شهر بوده و برای تأمین زیرساخت مناسب ورزش تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

وی همچنین با اظهار امیدواری از روند رشد جایگاه ورزش شهر همدان، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری منطقه یک به مقوله برخورداری شهروندان از امکانات و تأسیسات شهری یک نگاه فرامنطقه‌ای است؛ بنابراین معتقدیم همه شهروندان از مناطق مختلف شهر همدان از این امکانات بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول سپس به ضرورت تناسب بایستگی و شایستگی در امر ورزش تأکید کرد و گفت: شایستگی‌ها در ورزش شهروندی و ورزش قهرمانی شهر همدان سیر صعودی خود را طی می‌کند؛ ازاین‌رو سعی مدیریت شهری معطوف به رشد کمی و کیفی تأسیسات ورزشی این شهر است.

مدیر شهرداری منطقه یک همدان همچنین از سامان‌دهی سایر اماکن ورزشی شهر همدان در منطقه یک خبر داد و افزود: اقدامات مربوط به مرمت، بازسازی و بهسازی فضاهای ورزشی این منطقه استمرار دارد.

وی در پایان با ذکر این نکته که واحد فنی مهندسی شهرداری منطقه یک همدان اجرا و نظارت پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه شهید خادم پر را عهده‌دار بوده است، تأکید کرد: این پروژه در این مرحله نزدیک به 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به‌زودی شاهد پایان آن خواهیم بود.

شناسه خبر 56234