شناسه خبر:56499
1401/3/23 08:51:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از ایجاد شهرک صنعتی دوم در سرپل‌ ذهاب و گیلانغرب، توسعه شهرک‌های صنعتی سنقر و کلیایی، قصر شیرین و روانسر و تأمین آب شهرک صنعتی جوانرود در حوزه صنعت استان کرمانشاه خبر داد.

«بهزاد باباخانی» روز یکشنبه در نشست توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در استانداری با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت مناسب برای شهرک‌های صنعتی در توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، افزود: جانمایی و ایجاد شهرک صنعتی دوم در شهرستان سرپل ذهاب، ایجاد شهرک صنعتی تخصصی فرآوری قیر طبیعی در گیلانغرب، توسعه شهرک صنعتی و ایجاد ناحیه صنعتی روستایی در سنقر و کلیایی، ازجمله طرح‌هایی است که در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین توسعه شهرک صنعتی روانسر و قصر شیرین و تأمین آب شهرک صنعتی جوانرود ازجمله دیگر مصوبات این نشست بود.

روز گذشته همچنین جلسه هماهنگی برای حمایت از تملک و خرید اراضی ملی یا مستثنیات با هدف توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه برگزار شد.

دیگر نشست حوزه معاونت اقتصادی استانداری به بررسی مشکلات تولیدکنندگان خوراک دام اختصاص داشت و تصمیمات اجرایی لازم برای حل مشکلات این حوزه گرفته شد.

همچنین روز گذشته نشست هماهنگی برای هوشمندسازی خبازی‌های استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، کارشناسان و مدیران بانک سپه و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی برگزار شد، ابعاد اجرایی طرح هوشمندسازی خبازی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

شناسه خبر 56499