شناسه خبر:56872
1401/4/1 08:26:04
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اعلام کرد:

گازرسانی به 26 واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از گازرسانی به 26 واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی به تولید و واحدهای تولیدی استان حمایتی است.

ظاهر پورمجاهد سه‌شنبه در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان ابراز کرد: امروز سیزدهمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، 6 دستورجلسه داشت که مورد بررسی و کارشناسی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شده در یک ماه آینده با همکاری و هم‌فکری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت گاز استان، به 26 و احد تولیدی و صنعتی گازرسانی انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه 15 طرح توسط بانک‌ها بررسی و مصوب شد که مبلغ 24 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به آن‌ها پرداخت شود، یادآور شد: سرمایه در گردش یک واحد مرغداری توسط بانک عامل با ساده‌ترین شکل تسهیلات مصوب و متعاقباً پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: یک واحد تولیدی که 190 نفر شاغل دارد، مشکلاتی در زمینه دسترسی راه اصلی به فرعی و همچنین درخواست طرح توسعه داشت که با همکاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، رفع موانع شد.

وی در پایان تصریح کرد: براساس تعهد استانی باید در سال 1401 برای 23 هزار نفر ایجاد اشتغال شود.

شناسه خبر 56872