شناسه خبر:57078
1401/4/6 08:27:37

سپهرغرب، گروه خبر: مسئولان اجرایی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور در منزل هنرمند پیشکسوت همدانی، با وی دیدار کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به همراه سیدمحمدرضا جوادی قائم‌مقام اجرایی و مدیران ستادی جشنواره بیست‌وهفتم از نصرالله عبادی، هنرمند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

امیر مشهدی‌عباس در این دیدار با بیان اینکه همدانی‌ها به گردن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حق دارند، گفت: علاقه همدانی‌ها به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ستودنی است. هیچ مخاطبی به خوبی تماشاچی‌ همدانی‌ نیست، زیرا با شور و حال از جشنواره استقبال می‌کنند و حتی در بعضی از سالن‌های نمایش درخواست سانس‌های مجدد دارند.

مشهدی‌عباس بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان پُرمخاطب‌ترین جشنواره در کشور است.

نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت همدانی هم در این دیدار گفت: بنیان اصلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های دور در همدان گذاشته شد.

وی بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال 69 با عنوان جشنواره امید در همدان با اجرای تنها چند نمایش برگزار و با استقبال خیلی خوب خانواده‌ها مواجه شد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه در سال‌های نخست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عضو شورای سیاست‌گذاری بوده است، تصریح کرد: خوشحالم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار شده است.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان درحال برگزاری است.

 

شناسه خبر 57078