شناسه خبر:57164
1401/4/8 10:35:30

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه برخورد قاطع با گران‌فروشان اولویت این سازمان است، گفت: در همین راستا برای یک واحد تولیدی شوینده به اتهام گران‌فروشی سه میلیارد و 700 میلیون ریال پرونده قضائی تشکیل شد.

 به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، «مرضیه یونسی» روز سه‌شنبه با بیان اینکه برخورد قاطع با گران‌فروشان اولویت این سازمان است، گفت: در همین راستا برای یک واحد تولیدی شوینده به اتهام گران‌فروشی سه میلیارد و 700 میلیون ریال پرونده قضائی تشکیل شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان در تشریح این پرونده تصریح کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلف یک واحد تولیدی شوینده، به‌صورت سرزده به همراه یکی از بازرسان صنعت، معدن و تجارت و رؤسای شعب تعزیرات از این شرکت بازرسی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این شرکت، گران‌فروشی مایع دستشویی محرز شد و صورت‌جلسه آن به امضای حاضرین رسید و به محض ارسال گزارش تخلف از سوی سازمان صمت به تعزیرات حکومتی، در کمترین زمان به پرونده رسیدگی و رأی آن صادر می‌شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: این سازمان با قدردانی از واحدها و شرکت‌های قانونمند که در این شرایط سخت با رعایت انصاف و قانون زمینه‌ساز آرامش در بازار شدند، با واحدهایی که با تخلف خود تلاش دیگران را زیر سؤال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند، به‌شدت برخورد می‌کند.

یونسی از هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 32523442 اداره کل تعزیرات، تلفن گویای 124 و سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

شناسه خبر 57164