شناسه خبر:57362
1401/4/13 08:46:53

سپهرغرب، گروه خبر: آیین معارفه «محمدرضا رحیمی‌زنگنه» سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه و تکریم «فضل‌الله رنجبر» فرماندار پیشین با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی در محل سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار پیشین کرمانشاه روز یکشنبه در آیین تودیع خود از سِمت فرمانداری کرمانشاه در محل سرسرای شهدای دولت استانداری گفت: شهرستان کرمانشاه با وجود تمام ظرفیت‌هایی که برای پیشرفت دارد، از فرصت‌سوزی در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد.

«فضل‌الله رنجبر» افزود: خدماتی که در طول سال‌های گذشته در شهرستان کرمانشاه ارائه شد، خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت‌ها نداشت.

وی اظهار کرد: سه هزار و 130 روز (آذرماه سال 1392 تا 10 تیرماه 1401) در سِمت فرماندار در کرمانشاه خدمت کردم و تلاشم این بود خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهم.

فرماندار پیشین کرمانشاه عنوان کرد: تلاش بر این بود که در شرایط سخت گذشته و دشوار اقتصاد کنونی، خادم ملت بوده و ذره‌ای کوتاهی نکنیم.

وی‌ ادامه داد: مردم لایق بهترین خدمت‌ها هستند و تمام مسئولان باید شبانه‌روز برای خدمت‌گزاری به آنان تلاش کنند.

فرماندار پیشین‌ کرمانشاه گفت: در طول خدمتم مسائل عمومی را بر موضوعات شخصی و خانوادگی ترجیح دادم، به همین دلیل از بردباری خانواده خود در طول دوران‌ خدمتم‌ تشکر می‌کنم و آنچه در دوران خدمت من را رنج داد، فرصت‌سوزی بود؛ کرمانشاه با وجود تمام ظرفیت‌ها، از فرصت‌سوزی رنج می‌برد.

رنجبر اظهار کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد امید در میان مردم ضروری است و همواره در این مسیر حرکت کردم و بزرگ‌ترین افتخار خود را دیدار منظم با خانواده شهدا می‌دانم.

فرماندار پیشین کرمانشاه با تشریح برخی از خدمات انجام‌شده در طول سنوات خدمتی خود، گفت: در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه معلمان و پزشکان با استفاده از تیوپ از روی رودخانه تردد می‌کردند و با بالگرد باید برای مردم آرد می‌بردیم، اما توانستیم پُل «گدارپی» را افتتاح‌ و مشکلات منطقه را مرتفع کنیم.

رنجبر ابراز کرد: زمانی که عهده‌دار سِمت فرمانداری‌ کرمانشاه شدم، 20 روستا از نعمت گاز برخوردار بود، اما این آمار اکنون به بیش از 600 روستا رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری 9 دوره انتخابات در دوران خدمت خود در سِمت فرمانداری کرمانشاه، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم در تمامی این انتخابات با خدا معامله کردم و با وجود تمام تهمت‌ها، کوچک‌ترین قصوری نداشتم.

فرماندار پیشین کرمانشاه افزود: در تمامی انتخابات هرجا کوچک‌ترین تخلفی دیده می‌شد، به‌سرعت با کمک شورای تأمین وارد می‌شدیم و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار می‌دادیم.

رنجبر با اشاره به وضعیت مطلوب‌ کرمانشاه در سوادآموزی در کشور، گفت: در این مدت 29 هزار و 418 نفر در کرمانشاه به عضویت بیمه تأمین اجتماعی عشایر و روستاها درآمدند که رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: در حوزه اقتصادی کرمانشاه به‌عنوان یکی از فرمانداری‌های کشور انتخاب شد که در زمینه اشتغال‌زایی به‌خوبی عمل کرد و مورد قدردانی مقامات کشوری قرار گرفت.

شناسه خبر 57362