شناسه خبر:57363
1401/4/13 08:53:10

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کاروان تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری هم‌زمان با اعیاد سعید قربان و غدیر با اجرای برنامه‌های شاد، میهمان کودکان و نوجوانان کرمانشاه می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی در جمع اصحاب رسانه درخصوص برنامه‌های کانون به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: برنامه‌های کانون به‌صورت پویش ارسال عکس کودک با عروسک که با حجاب آراستند و در بخش نوجوان سلفی دختران با حجاب، مسابقات داستان کوتاه، شعر و خاطره، پرده‌خوانی توسط اعضای قصه‌گو و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در همه مراکز ازجمله برنامه‌های تدارک دیده در این هفته است.

وی در تشریح برنامه‌های اوقات فراغت تصریح کرد: ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری از طریق سایت، کانال شاد، حضوری و غیره برای خانواده‌ها مهیا است که با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون، از 54 فعالیت تربیتی و آموزشی کانون بهره‌مند شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های مختلفی برای تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در طول تابستان تدارک دیده شده که یکی از این برنامه‌های خوب حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری است که از عید قربان تا عید غدیر در شهر کرمانشاه و چند شهر دیگر استان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی، تئاتر و نمایش فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.

شناسه خبر 57363