شناسه خبر:57369
1401/4/13 09:01:13

سپهرغرب، گروه ریحانه‌آفرینش: کار‌های خانگی این روزها در سراسر جهان طرفداران خاص خودشان را دارند از زنان خانه‌دار که دوست دارند اوقات بیشتری را در کنار همسر و فرزندانشان بگذرانند تا افرادی که دوست ندارند برای دیگران کار کنند همه به‌دنبال کارهای خانگی و پردرآمدند. در این گزارش برای شما پیشنهاداتی داریم.

1- آگهی نامه

چرا برای خودتان یک نشریه کوچک چند صفحه‌ای تبلیغاتی راه نمی‌اندازید، با این کار می‌توانید صنایع و شغل‌های موجود در محلتان را به سایرین معرفی کنید و پول خوبی هم در بیاورید.

این کار یک معامله دو سر سود است. صاحبان مشاغل با هزینه‌ای اندک خودشان را معرفی می‌کنند، اهالی محل نیازهای خود را راحت‌تر پیدا می‌کنند و شما هم کسب در آمد می‌کنید.

برای موفقیت در این کار باید اندکی از بازاریابی و مقداری هم از صنعت چاپ سر رشته داشته باشید.

2 - آشپزی

دستپخت خوبی دارید، به خوردن و غذا علاقه‌مندید خوب دست به کار شوید خیلی از ثروتمندان و افراد مشهور از راه طبخ دستور غذایی خاص خودشان مشهور و ثروتمند شدند.هنر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد اگر بتوانید محصولات خاص خودتان را تولید کنید و بازار یابی خوبی داشته باشید از طریق بافتنی، گلدوزی و حتی خیاطی هم می‌توان ثروتمند شد.

بله حتماً شما هم داستان مرغ کنتاکی و نظامی بازنشسته‌ای که مبتکر آن بود را شنیده‌اید. او بارها تلاش کرد تا بعد از شکست‌های متوالی موفق شد و این روزها به شهرت جهانی رسیده است.

3 - پرورش گیاهان خانگی

زندگی شهری و دوری از طبیعت همه انسان‌ها را دلتنگ سرسبزی کرده. اگر بتوانید در محیط خانه گیاهان کوچک تزئینی و حتی دارویی پرورش دهید با استفاده از کمترین فضا می‌توانید بهترین درآمد را داشته باشید به شرطی که مطالعه و تحقیق کنید و بهترین‌هایی که می‌توانید از عهده نگه داری آن بر بیایید را انتخاب کنید.

4 - شغل مجازی

اینترنت این روزها منبع درآمد خیلی‌هاست در همین کشور خودمان با وجود همه مشکلات سرعت اینترنت و استفاده محدود خانواده‌های ایرانی خیلی‌ها از طریق کار اینترنتی ثروتمند شده‌اند شما هم اگر کمی ابتکار داشته باشید و خوره کامپیوتر باشید از پشت میز تحریر اتاقتان می‌توانید پول پارو کنید.

5 - صنایع دستی

هنر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد اگر بتوانید محصولات خاص خودتان را تولید کنید و بازار یابی خوبی داشته باشید از طریق بافتنی، گلدوزی و حتی خیاطی هم می‌توان ثروتمند شد.

6 - فروش

همیشه نباید کالا یا خدمت خاصی تولید کرد، هنر فروش طرفداران زیادی دارد بسیاری از صاحبان صنایع و کارآفرینان حاضراند حقوق و پورسانت خوبی به فروشنده‌های مستقل بدهند تا کالاهای آن‌ها را به‌فروش برسانند.

اگر کمی مطالعه کنید و اصول بازاریابی را بیاموزید و به ارتباط با مردم هم علاقه‌مند باشید حتماً می‌توانید به سرعت پیشرفت کنید.

شناسه خبر 57369