شناسه خبر:57439
1401/4/15 08:46:08
فعالیت شبانه‌روزی نهضت آسفالت شهرداری منطقه دو همدان در راستای رفاه شهروندان؛

اجرای 7000 تُن آسفالت در سطح منطقه دو شهرداری همدان

سپهرغرب، گروه خبر: فعالیت شبانه‌روزی نهضت آسفالت منطقه دو شهرداری همدان در راستای رفاه شهروندان، به اجرای هفت هزار تُن آسفالت در سطح منطقه انجامید.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری همدان، حجت کریمی‌جاوید ضمن گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اعلام این خبر، افزود: اجرای روکش آسفالت و اصلاح وضعیت معابر شهر در رأس درخواست‌های شهروندان از شهرداری قرار دارد و به همین دلیل شهرداری همدان پروژه روکش آسفالت در سطح وسیع را یکی از اولویت‌های برنامه‌های خود قرار داده است.مدیر شهرداری منطقه دو همدان ابراز کرد: با هدف افزایش هرچه بیشتر رفاه شهروندان، تسهیل و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، زیباسازی و مناسب‌سازی محیط شهری، اجرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر محلات محدوده شهرداری منطقه دو درحال انجام است تا این شهرداری با تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه خود در تمامی زمینه‌های عمرانی، هیچ فرصتی را جهت عمران و آبادانی شهر همدان از دست ندهد.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان با اشاره به مطالبه آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های سازمان‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر است که در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبورومرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی‌جاوید داشتن معابر با آسفالت مطلوب را حق شهروندان منطقه دانست و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری جهت بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد، چنان‌ که در اجرای این طرح طی سه ماه گذشته توسط سه گروه شامل پیمانکار آسفالت، فینیشری و فلاسک، آسفالت سازمان عمران شهرداری در معابر سطح منطقه شروع و بالغ‌بر هفت هزار تُن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است.

کریمی‌جاوید اجرای روکش آسفالت را به دو بخش آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری تفکیک کرد و خبر از اختصاص دو هزار تُن آسفالت جهت لکه‌گیری معابر فرعی و محلات و پنج هزار تُن برای آسفالت‌ریزی اساسی در معابر اصلی سطح حوزه داد.

وی دراین‌باره توضیح داد: کندرو بلوار مطهری، کوچه‌های شبنم، فرخنده، میرزایی، طلوع، شقایق، کوثر، پیروزی و خیابان برزگر واقع در صدف، بلوار مطهری، خیابان لاله کوچه شهید جعفرزاده، و خیابان مولوی واقع در بلوار اعتمادیه شرقی و غیره تنها بخشی از معابری هستند که در سال جاری روکش آسفالت آن‌ها صورت گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان در پایان به استمرار اجرای آسفالت شبانه از سوی گروه‌های این منطقه با همکاری سازمان عمران شهرداری اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی شامل تراش، ترمیم و روکش آسفالت به‌منظور رفاه حال همشهریان عزیز و همچنین جلوگیری از سد معبر، تسهیل در عبورومرور و سرعت در اجرای پروژه به‌صورت شبانه اجرا می‌شود.

شناسه خبر 57439