شناسه خبر:57668
1401/4/23 08:42:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان، فرایند خدمات شهرسازی از حالت سنتی و دستی خارج و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

آرش عنبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به‌کارگیری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف به‌منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در زندگی شهری یک نیاز ضروری است و افزایش رضایتمندی شهروندان و سرعت بخشی در ارائه خدمات، کاهش حضور فیزیکی شهروندان از خروجی‌های ارزشمند فناوری اطلاعات است.

وی افزود: توسعه دولت الکترونیک به‌عنوان یکی از اقدامات ارزشمند در کاهش میزان حضور فیزیکی شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان به‌عنوان یک اولویت مهم در شهرداری سنندج مورد توجه قرار گرفت و در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج، اضافه کرد: ارباب رجوع با مراجعه به واحد شهرسازی مناطق شهرداری سنندج تقاضای نقشه می‌کند که یک نسخه از این نقشه باید تحویل نظام مهندسی داده شود.

عنبری با اشاره به اینکه این نسخه از این دستور نقشه، به‌صورت سنتی و دستی توسط ارباب رجوع به نظام مهندسی ارسال می‌شد، گفت: الکترونیکی کردن این فرایند در راستای افزایش رضایتمندی شهروندانی که به شهرداری مراجعه می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: با عملیاتی شدن این مهم دیگر نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع در فرایند ارسال دستور نقشه نبوده و تمام اقدامات در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گفته وی، کاهش حضور ارباب رجوع نقش بسزایی در ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع و جلوگیری از صرف هزینه و زمان خواهد داشت.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

شناسه خبر 57668