شناسه خبر:57875
1401/4/29 09:29:04

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای انتصاب هیچ مدیر غیر بومی تلاش و پیگیری نمی‌کنم، گفت: اولویت قطعی ما این است که مدیران جدید افرادی متعهد، متخصص، جهادی، انقلابی، مردمی، پاک‌دست، فسادستیز و کرمانشاهی باشند.

در پی انتشار برخی ادعاهای خلاف واقع در فضای مجازی، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای انتصاب هیچ مدیر غیر بومی تلاش و پیگیری نمی‌کنم، ابراز کرد: یکی از معیارهای ما برای انتصاب مدیران جدید در استان این است که کرمانشاهی و درصورت امکان از درون همان دستگاه باشند.

«بهمن امیری‌مقدم» افزود: البته ممکن است در مواردی به‌دلیل فقر نیروی بومی متخصص و جهادی در یک مجموعه خاص و نیز با توجه به نظر مدیر کشوری آن دستگاه، احتمال انتصاب یک مدیر غیر کرمانشاهی توانمند هم وجود داشته باشد، اما بی‌شک اولویت قطعی مدیریت ارشد استان کرمانشاه این است که مدیران جدید افرادی متعهد، متخصص، جهادی، انقلابی، مردمی، پاک‌دست، فسادستیز و کرمانشاهی باشند و تمام تلاش‌ها تا به امروز هم همین‌گونه بوده است.

استان کرمانشاه با 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق 14 شهرستان دارد که در دولت سیزدهم تاکنون فرمانداران 10 شهرستان استان منصوب شده‌اند.

استانداری کرمانشاه نیز چهار معاونت و 18 مدیرکل ستادی دارد که در دولت سیزدهم تاکنون دو معاون استاندار و 10 مدیرکل ستادی منصوب شده است.

شناسه خبر 57875