شناسه خبر:57877
1401/4/29 09:33:33
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

انجام عملیات آسفالت و لکه‌گیری محورهای شریانی کرمانشاه در اولویت

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: انجام عملیات آسفالت و لکه‌گیری محورهای شریانی، از ابتدای حوزه استان کرمانشاه تا پایانه مرزی پیش از ایام اربعین حسینی (ع) در اولویت قرار دارد.

فریبرز کرمی گفت: درحال حاضر 19 گروه شامل هفت گروه در محورهای شریانی، هشت گروه در محورهای غیر شریانی و چهار گروه در نقاط روستایی سطح استان کرمانشاه درحال انجام روکش آسفالت هستند.

کرمی همچنین از انجام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در کمربندی کنگاور در باند رفت و برگشت، کمربندی صحنه باند رفت و برگشت، محور صحنه به بیستون از پُل شاهی تا نادرآباد، محور بیستون به الزهرا، محور بیستون به کرمانشاه در باند رفت و برگشت، محور شاهبداغ به اسلام‌آباد، محور حمیل به ایلام، گردنه پاتاق به حبیب‌وند، محور خسروی به قصر شیرین، کمربندی قصر شیرین، محور بیستون به سنقر، کرمانشاه به روانسر، کرمانشاه به کامیاران (از محور‌های شریانی است) و سرپل ذهاب به قصر شیرین تا پیش از ایام اربعین خبر داد.

وی عنوان کرد: به‌منظور انجام عملیات آسفالت در راه‌های شریانی محور بیستون به هریل‌آباد 15 میلیارد تومان و محور سه‌راهی نهاوند به نهاوند نیز 15 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که درصورت تأمین اعتبار عملیات مذکور اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین در محورهای غیر شریانی ازجمله محور سد شرفشاه به گیلانغرب، سه‌راهی ایوان به گیلانغرب، سرپل ذهاب به نثار دیره، فیروزآباد به گهواره، گهواره به سد آزادی- کوزران، کوزران به تختگاه، کوزران به جوانرود، ثلاث باباجانی به ازگله، پاوه به خانقاه، کرمانشاه به هلشی، سنقر به سطر و کامیاران، سنقر به اسدآباد و سنقر به صحنه دارای قرارداد انجام آسفالت هستیم.

کرمی تصریح کرد: از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده‌های شریانی کرمانشاه به پایانه مرزی خسروی منتهی می‌شود، تمام هدف این است تا قبل از آغاز اربعین، لکه‌گیری و روکش راه‌های شریانی استان آماده شود و هم‌اکنون در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کارها درحال انجام است.

شناسه خبر 57877