شناسه خبر:58063
1401/5/2 09:18:08

سپهرغرب، گروه خبر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه به‌عنوان مرجع درمانی بیماران قلبی در غرب کشور است.

پرویز صوفیوند در جلسه تکریم و معارفه ریاست بیمارستان امام علی (ع) اظهار کرد: بیمارستان امام علی (ع) مرکز مرجع درمان بیماران قلبی غرب کشور بوده است و خوشبختانه با زحمات و تلاش‌های مستمر اساتید و کادر درمان این مرکز، رضایتمندی مردم در شرایط مساعدی است.

وی بیمارستان امام علی (ع) را به‌عنوان مرجع درمانی بیماران قلبی در غرب کشور معرفی کرد و ادامه داد: جذب بیماران بین‌المللی یکی از نقاط قوت استان کرمانشاه و بخش درمانی آن بوده که بیمارستان امام علی (ع) نقش بسزایی در این فرآیند دارا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دکتر جواد عظیمی‌وقار در زمان مسئولیت خود در این بیمارستان با تمام مشکلات موجود زحمات بسیاری را متحمل شدند که بسیار قابل تقدیر است و دکتر حیدرپور با سابقه درخشانی که در این بیمارستان دارند، می‌توانند منشأ خیر و برکت برای این مرکز باشند.

رئیس جدید بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: حضور اساتید ارجمندی که در بیمارستان امام علی (ع) هستند، یک فرصت برای این مرکز و سلامت مردم است و استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در اولویت کاری بیمارستان قرار خواهد گرفت.

بهزاد حیدرپور اضافه کرد: تا زمانی که امورات در سِمت مورد نظر در دست هر شخص نباشد، قابل درک نیست که چه مشکلات و محدودیت‌هایی بر سر راه بسیاری از تصمیمات مدیریتی وجود دارد و در همین راستا کمک و یاری تک‌تک همکاران ارجمند می‌تواند راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان خانه همه ما است و چنانچه مشکلی برای آن پیش بیاید، مربوط به همه بوده که باید با همدلی و همفکری در راستای حل آن مشکل گام برداریم.

 

شناسه خبر 58063