شناسه خبر:58145
1401/5/4 08:46:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه کردستان از ظرفیت‌سازی چهار هزار و705 پورت مخابراتی با سرمایه‌گذاری 29 میلیارد ریال در 61 نقطه استان خبر داد.

آزاد حکمت اظهار کرد: اقدامات مخابرات در حوزه توسعه، نگهداری، تقویت و تعویض سیستم‌ها و تجهیزات مخابراتی به‌عنوان یکی از شاخص‌های عملکردی این مجموعه، دارای اهمیت است.

وی گفت: در این راستا با سرمایه‌گذاری مبلغ فوق ظرفیت‌های مخابراتیِ سه سرویس تلفن ثابت،ADSL,VDSL به میزان چشمگیری ایجاد شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به نقش تأثیرگذار پروژه‌های مخابراتی در حوزه توسعه و نگهداری در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اشاره کرد و افزود: حدود چهار هزار و 705 پورت مخابراتی برای سه سرویس مذکور در 61 نقطه شهری و روستایی استان ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت افزایش نیاز مشتریان به سرویس‌های دیتا در عصر حاضر را یادآور شد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک هزار و 216 پورت ADSL در استان ظرفیت‌سازی شده است.

وی بر مقرون به صرفه‌بودن سرویس تلفن ثابت به‌عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی همراه با پایداری ارتباط تأکید کرد و اظهار کرد: با ظرفیت‌سازی دو هزار و 592 پورت سرویس تلفن ثابت در سال جاری، شرایط لازم برای ارائه آن به مشتریان در نقاط مختلف استان فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که واگذاری سرویس‌هاس جدید و نوین به مشتریان مخابراتی از استراتژی‌ها و برنامه‌های دارای اولویت منطقه است خاطرنشان ساخت: در سال 1401، حدود 900 پورت VDSL در نقاط شهری استان ظرفیت‌سازی و شرایط مناسب برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیاز مشتریان مهیا است.

حکمت ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی مخابرات در حوزه توسعه و نگهداری سیستم‌های مخابراتی درحد مطلوب و مناسب را یادآور شد و گفت: کسب رضایتمندی مشتریان در قبال سرویس‌های مخابراتی ارائه شده از اهداف و برنامه‌های مخابرات به‌منظور ارتقا و حفظ جایگاه برند مخابرات است.

شناسه خبر 58145