شناسه خبر:58328
1401/5/9 08:39:28

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: شب‌ شنبه در جریان بارندگی سیل‌آسا، چهار روستای کبودراهنگ درگیر سیلاب شدند که امدادرسانی به آن‌ها انجام شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

حسین سوری اظهار کرد: طی بارش باران‌های سیل‌آسا در شب شنبه گذشته چهار روستای دولی، احمدآباد، قرآگل و انجیرباغی در کبودراهنگ درگیر سیلاب شدند.

وی ادامه داد: در روستای احمدآباد 250 نفر از عشایر سایر استان‌های هم‌جوار که در اطراف روستا مستقر بودند، درگیر سیلاب شدند و خسارت دیدند.

فرمانده سپاه کبودراهنگ با بیان اینکه خوشبختانه در جریان این سیلاب خسارت جانی نداشتیم، افزود: در این روستا افراد با ورود نیروهای بسیج، سپاه و هلال‌احمر در مسجد استقرار یافتند.

سوری ادامه داد: در روستای دولی مسیر آبراه قدیمی به‌خاطر وقوع سیلاب مسدود شده بود که با ورود بسیج و سپاه شهرستان با یک دستگاه بیل مکانیکی باز و آب‌هایی که وارد خانه‌ها شده بود نیز خارج شد‌.

وی بیان کرد: در روستای قراگل نیز در مسیر رودخانه‌ای که خشک شده بود، اهالی روستا اقدام به ساخت‌وساز کرده بودند که اگر باز بارندگی داشته باشیم، خیلی خطرناک است؛ بنابراین آن‌ها را از منازل خود تخلیه کردیم.

فرمانده سپاه کبودراهنگ تصریح کرد: در روستای انجیرباغی نیز به‌دلیل بارش شدید باران و اینکه روستا در مسیر کوهپایه قرار گرفته، برق قطع شده بود که با تلاش و هماهنگی انجام‌گرفته ساعت چهار بامداد برق این روستا وصل شد و نفراتی که در مسیر آب بودند نیز از خانه‌ها تخلیه شدند‌.

شناسه خبر 58328