شناسه خبر:58335
1401/5/9 08:55:34

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان با اجرای پروژه‌های راه روستایی در این شهرستان، امسال و سال آینده سطح بهره‌مندی از جاده‌های آسفالته روستایی در دهگلان افزایش خواهد یافت.

وریا محمدی امسال و سال آینده را سال تحول در احداث راه‌های روستایی عنوان و اضافه کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام، میزان بهره‌مندی از راه‌های آسفالته در شهرستان به بالای 90 درصد خواهد رسید.

وی وضعیت شهرستان در حوزه بهره‌مندی از راه‌های آسفالته را نسبت به میانگین استانی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در صورت بهره‌برداری از پروژه‌های تعیین شده 17 درصد به سطح بهره‌مندی شهرستان افزوده خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان به پروژه‌های در دست اقدام حوزه راهداری در شهرستان دهگلان اشاره کرد و گفت: 40 کیلومتر احداث راه آسفالته در سطح شهرستان تعریف شده که تا پایان سال 1402به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی به اتمام پروژه راه روستایی گزگزاره اشاره کرد و افزود: این مسیر 6 کیلومتر بود که در چند روز قبل عملیات آسفالت آن پایان یافت و زیربار ترافیک رفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان ادامه داد: هم‌اکنون پیمانکار در مسیرهای گرگانه و حاجی‌آباد از توابع بخش بلبان‌آباد مشغول کار است و در بخش مرکزی هم مسیر سراب شهرک ترمیم و روکش خواهد شد و در مسیرهای چیلک، چغماغدره و ابراهیم‌آباد عملیات آسفالت انجام می‌شود.

 

شناسه خبر 58335