شناسه خبر:58575
1401/5/18 08:33:30

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز کرد: تمامی جایگاه‌های عرضه‌کننده بنزین استان همدان دارای کارت آزاد هستند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: با پیگیری جدی منطقه، مشکل کمبود کارت آزاد بنزین در جایگاه‌های استان رفع شد.

وی تصریح کرد: رسالت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین و توزیع مطلوب و به‌هنگام فرآورده‌های نفتی به‌ویژه در ایام اوج مصرف است.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش سفرهای تابستانی و معنوی هم‌وطنان به کربلای معلی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: با تلاش مستمر و رایزنی شبانه‌روزی، روند تولید و تخصیص این کارت‌ها سرعت بخشیده شد و درحال حاضر (امروز چهارشنبه 12 مردادماه) تمامی جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت در همدان و دیگر شهرستان‌های تابعه مجهز به این کارت‌ها شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: اکنون هیچیک از جایگاه‌های سوخت فاقد کارت آزاد بنزین نیستند و شهروندان با خیال راحت برای سوخت‌گیری به مراکز عرضه مراجعه کنند و درصورت مشاهده عدم ارائه این کارت موضوع را با شماره تلفن پاسخگویی 24 ساعته 09627 در میان گذارند.

 

شناسه خبر 58575