شناسه خبر:58581
1401/5/18 09:35:46

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه در کارخانه پلی‌اتیلن ساخت 100 کیلومتر از لوله‌های پلی‌اتیلن آغاز شده گفت: این کارخانه در اجرای طرح آب‌رسانی بسیج به 128 روستای استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با حضور در شهرستان مهران از کارخانه تولید لوله پلی‌اتیلن بازدید کرد و گفت: سپاه با به‌کارگیری ظرفیت گروه‌های جهادی و نظارت فنی دقیق، سرعت، دقت و کیفیت را راهبرد اساسی خود در این عملیات بزرگ می‌داند.

سردار شاکرمی افزود: در این کارخانه کار ساخت 100 کیلومتر از لوله‌های پلی‌اتیلن آغاز شده که در اجرای طرح آب رسانی بسیج به 128 روستای استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی به پروژه آب‌رسانی به روستاهای ایلام اشاره کرد و گفت: پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان ایلام در روزگاری که این استان با تنش کم‌آبی و خشک‌سالی مواجه است کاری بی‌نظیر و از آن به‌عنوان انقلاب خدمت یاد کرد که با محوریت دولت مردمی و سپاه امیرالمؤمنین (ع) و همراهی ارگان‌های مختلف استان در حال انجام است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان با ابراز خرسندی از فعال شدن خطوط تولید کارخانه سیال گستر شهرستان مهران به‌عنوان بستری دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال‌آفرینی تعدادی از جوانان بر حمایت از تولید بومی و ملی تأکید کرد.

شناسه خبر 58581