شناسه خبر:58707
1401/5/22 09:11:49

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان گفت: ارتباط دبیرخانه شهرداری همدان با سازمان نظام مهندسی ساختمان از طریق فیبر نوری فراهم شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، جواد مختاری اظهار کرد: در گذشته ارتباط بین دبیرخانه سازمان نظام مهندسی و شهرداری همدان با استفاده از سامانه ECE در بستر اینترنت صورت می‌گرفت که با معایبی نظیر ناامنی، قطعی اینترنت، سرعت پایین و ارسال نامه‌ها به‌صورت غیر مستقیم از دبیرخانه به دبیرخانه همراه بود.

مختاری با اشاره به راه‌اندازی سامانه FCF در بستر فیبر نوری، افزود: امکان ارسال نامه‌ها به‌صورت مستقیم در کارتابل اشخاص تعریف‌شده در سازمان نظام مهندسی و مناطق چهارگانه شهرداری، معاونت شهرسازی و معماری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در بستر امن ارتباطی بدون نیاز به اینترنت، فراهم شده است.

رئیس سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان ضمن تقدیر از همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در راه‌اندازی این سامانه، عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تبادل اطلاعلات بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری همدان، لزوم تسریع در پاسخ استعلامات و گزارشات مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی در سامانه جدید FCF فراهم شده است.

شناسه خبر 58707