شناسه خبر:58768
1401/5/23 11:05:52

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در بلوار یادگار امام این شهر، موتورسوار پیش از رسیدن به بیمارستان، جان باخت.

سرهنگ فرخ جمالی اظهار کرد: این سانحه ساعت 9 و 40 دقیقه روز گذشته در دوربرگردان شهرک اندیشه رخ داد؛ به‌گونه‌ای که سواری پژو درحال دور زدن بود، اما موتورسوار به‌علت تردد با سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با در‌های قسمت شاگرد این خودرو برخورد کرد.

وی اضافه کرد: علت و مقصر بروز این سانحه راننده سواری پژو به‌علت رعایت نکردن حق تقدم حین دور زدن بوده، هرچند سرعت موتورسیکلت نیز بیش از حد مجاز گزارش شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون چهار موتورسوار در سوانح درون‌شهری همدان جان باختند که سه نفر از آن‌ها افراد زیر 20 سال هستند.

وی افزود: از این تعداد سه موتورسوار بدون گواهینامه بودند؛ همچنین هیچ‌یک از آن‌ها از کلاه ایمنی برای حفاظت از خود در برابر سانحه استفاده نکرده بودند.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش ترافیک و آسان بودن تردد با موتورسیکلت در معابر و نیز فروش قسطی آن، استقبال از خرید موتورسیکلت افزایش یافته است.

شناسه خبر 58768