شناسه خبر:58855
1401/5/25 09:38:39

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اختصاص 300 میلیارد ریال برای عملیات آسفالت‌ریزی در منطقه یک خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هشت هزار تُن عملیات آسفالت ریزی انجام شده است.

مهرداد خورشیدوند ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آسفالت‌ریزی یکی از خواسته‌های مهم شهروندان است، اظهار کرد: دو گروه فینیشری و دو گروه دستی به‌صورت هم‌زمان و شبانه‌روزی در منطقه یک فعال هستند تا نیازهای شهروندان در این حوزه را رفع کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بودجه 300 میلیارد ریالی برای انجام عملیات آسفالت‌ریزی در منطقه یک تخصیص یافته است، افزود: تمام سعی مدیریت شهری در این است که با اولویت‌بندی مناسب و همچنین در مناطقی که تقاضای زیادی از سوی شهروندان برای انجام عملیات آسفالت وجود دارد، گروه‌های فینشری و دستی آسفالت مشغول به کار شوند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان در ادامه از اجرای عملیات تسطیح، بیس‌ریزی و آسفالت‌ریزی به‌صورت فینیشری خیابان محمدی در بلوار شهید اسلامیان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 50 هزار متر مربع توسط شهرداری منطقه یک آسفالت‌ریزی شده است.

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی در کوی مدرس، کوی جوادیه، بلوار شهید سلیمانی (بعثت)، بلوار شهید فهمیده، سعیدیه، دره‌مرادبیگ و پاسداران، افزود: تاکنون بیش از هشت هزار تُن عملیات آسفالت‌ریزی در سطح منطقه یک انجام شده است.

خورشیدوند عنوان کرد: رضایت شهروندان مهم‌ترین هدف شهرداری منطقه یک از اجرای خدمات است که در راستای این مهم سعی شده نیازها از طریق سامانه 137 و همچنین نواحی منطقه یک احصا شده و به‌صورت کاملاً متوازن عملیات آسفالت‌ریزی شبانه‌روزی انجام شود.

شناسه خبر 58855