شناسه خبر:58860
1401/5/25 09:46:39

 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ارزش گندم خریداری‌شده در این استان از ابتدای آغاز خرید تضمینی این محصول (6 تیرماه) تاکنون 60 هزار میلیارد ریال است.

پیمان اسکندری در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: از مجموع بهای گندم خریداری‌شده در استان تاکنون 25 هزار میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی اضافه کرد: پیگیری ما برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان از دولت ادامه دارد و امیدواریم به‌زودی کل پول گندم کشاورزان به استان اختصاص یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تأکید بر سیاست‌های روشن و شفاف دولت سیزدهم در پاسخگویی به مردم و آسان‌کاری در اجرای دستورالعمل‌های اداری، گفت: رفع مسائل اداری و تکریم متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، توجه خاص به موانع پیش رویشان و تلاش برای حل آن‌ها، باید در رأس امورات مدیران مجموعه قرار گیرد.

اسکندری بیان کرد: باید مدیران مجموعه درنهایت صداقت و پاکی و مقتدرانه تصمیمات جهادی برای رفع موانع تولید و توسعه بخش کشاورزی بگیرند و شبانه‌روزی در راستای خدمت به بهره‌برداران بخش کشاورزی تلاش کنند.

وی یادآور شد: بیشترین سهم اشتغال‌زایی و 30 درصد تولید ناخالص داخلی استان به بخش کشاورزی وابسته است و این مسئله اهمیت بخش کشاورزی و اقدامات توسعه‌ای در این حوزه را بیشتر نمایان می‌کند.

 

 

شناسه خبر 58860