شناسه خبر:58890
1401/5/26 08:50:44

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول اداره کل پُست استان کردستان گفت: طبق سنجش کیفی ماهانه، این شرکت در تیرماه نسبت به ماه‌های قبل از آن، در زمینه کیفیت ارائه خدمات به مردم، 6 رتبه رشد داشته است.

قاسم خداویسی روز سه شنبه اظهار کرد: رتبه اداره کل پست کردستان در تیرماه از لحاظ کیفیت خدمات به مشتریان از رتبه 35 مناطق پستی کشور به 29 ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: در تیرماه 21 امتیاز رشد داشتیم که 15 امتیاز آن مربوط به توزیع به روز و 6 امتیاز نیز به واسطه باز شدن به موقع بسته‌های پستی بوده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه میزان شکایات مردم از خدمات پستی استان نیز نسبت به سه ماه ابتدایی امسال، 60 درصد کاهش داشته است.

مسئول اداره کل پست استان کردستان میزان رشد درآمد این شرکت را از فروردین تا پایان تیرماه امسال 44 درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع از ابتدای امسال تا پایان تیر 873 هزار و 953 مرسوله صادره و 900 هزار مرسوله وارده در استان ثبت شده است.

خداویسی با اشاره به اینکه در همین مدت 53 هزار مرسوله در بخش تجارت الکترونیک جابجا شده است، ادامه داد: میزان رشد ترافیک مرسولات صادره هشت درصد و وارده 13 درصد بود.

وی اظهار کرد: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده اما روند توزیع عادی و به موقع است.

مسئول اداره کل پست کردستان به رصد عملکرد کارکنان اشاره داشت و گفت: نامه‌رسانان این شرکت در زمان مناسب بسته‌های پستی را به دست مشتریان می‌رسانند و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

 

شناسه خبر 58890