شناسه خبر:58994
1401/5/29 09:33:38

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: 70 موکب در این استان تاکنون در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند.

مهدی زندیه‌وکیلی روز پنجشنبه افزود: تمهیدات مناسبی برای اعزام هم‌میهنان به عتبات عالیات و زیارت اربعین اندیشیده شده و در این راستا نیز چندین نشست با موکب‌داران، ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شده است.

وی تأکید کرد: موکب‌داران می‌بایست پروانه‌های خود را تمدید کنند و در سایت موکب‌داری کالاهایی که قصد انتقال آن را دارند، باید اظهار کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی لازم در راستای اعزام افراد و تأمین تجهیزات مورد نیاز انجام شده و تعدادی از موکب‌ها در کشور عراق، تعدادی در سطح استان برای زائران که از استان عبور می‌کنند و دو موکب در شهر مهران استان ایلام برای پذیرایی از هم‌استانی‌ها تدارک شده است.

زندیه‌وکیلی ادامه داد: تمهیدات لازم برای اعزام هم‌استانی‌ها به استان ایلام و شهر مهران اندیشیده شده و یک هماهنگی نیز بین دستگاه‌های اجرایی انجام شده که از موکب‌ها و موکب‌داران برای تأمین وسایل سرمایشی و دستگاهای آب سردکن متناسب با ظرفیت‌های موجود حمایت کنند.

شناسه خبر 58994