شناسه خبر:59040
1401/5/30 09:03:11
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور مطرح کرد:

استقرار 230 اتوبوس در مرز خسروی برای جابه‌جایی زوار اربعین

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین گفت: 230 اتوبوس با استقرار در مرز خسروی زوار را از قصر شیرین به مرز خسروی و از آنجا به بغداد منتقل خواهند کرد.

نشست کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین قصر شیرین صبح شنبه با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین برگزار شد.

رسول محمدی‌راستین اظهار کرد: 230 دستگاه اتوبوس با استقرار در مرز خسروی وظیفه جابه‌جایی زوار در این مرز را برعهده دارند.

وی افزود: اتوبوس‌های مستقر در مرز خسروی در مسیر قصر شیرین به پایانه مرزی خسروی و منذریه به حسینیه بغداد، زائران را جابه‌جا خواهند کرد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل‌ونقل اربعین تصریح کرد: از این تعداد اتوبوس 150 دستگاه از میدان امام حسین (ع) قصر شیرین و 80 دستگاه در منظریه کار جابه‌جایی و انتقال زوار را در این مرز انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های مستقر در مرز خسروی از سه استان کرمانشاه، زنجان و همدان تأمین خواهد شد که زیر نظر مجموعه حمل‌ونقل ستاد اربعین کرمانشاه فعالیت خواهند کرد.

محمدی‌راستین با اشاره به پیش‌بینی تردد 20 هزار نفری زوار، خاطرنشان کرد: در سال 98 اوج تردد زوار از یک مرز روزانه 20 هزار نفر بوده است که با امکانات فراهم‌شده و تعداد اتوبوس‌های مستقر، جوابگوی تردد خواهد بود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین با بیان اینکه آمادگی افزایش ظرفیت تردد در مرز خسروی را داریم، گفت: درصورت تغییر شرایط و افزایش تردد، تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی و جابه‌جایی زوار اندیشیده خواهد شد.

 

شناسه خبر 59040