شناسه خبر:59417
1401/6/8 09:42:23

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانداری کرمانشاه در راستای تحقق برنامه دولت مبنی بر رفتن مسئولان به میان مردم و رفع مشکلات آنان، چهارمین میز خدمت خود را در منطقه کم‌برخوردار «کرناچی» این کلان‌شهر برد؛ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، به مطالبات و دغدغه‌های ساکنان این محله رسیدگی شد.

میز خدمت فرمانداری کرمانشاه یکشنبه‌شب با حضور سرپرست فرمانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های حمایتی در محله کم‌برخوردار کرناچی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در این ارتباط با بیان اینکه پیش از برپایی میز خدمت از مناطق مختلف محله کرناچی بازدید شد، گفت: در این بازدید که با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محرومیت‌زدایی از این محله انجام شد، مشکلات مختلف این محله ازجمله موضوعات زیرساخت بررسی شد.

«ابراهیم رحیمی‌زنگنه» ماهیت برگزاری میز خدمت در مناطق حاشیه‌نشین کلان‌شهر کرمانشاه را دیدار با مردم دانست و افزود: رئیس‌جمهوری در یک‌سال به تمام استان‌ها سفر کرد و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو پرداخت و مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان نیز این منش را در دستور کار قرار داده‌اند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دیدار با مردم آگاهی از مشکلات آن‌ها است، تصریح کرد: در این دیدارها که با استقبال مردم همراه است، آن‌ها بدون تکلف و در حضور مدیران از مشکلات خود و محل سکونتشان گفتند و اگر گلایه‌ای دارند، به‌حق است.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به الحاق محله کرناچی به کرمانشاه در یک دهه گذشته، بیان کرد: این محله با وجود خدمات ارائه‌شده، همچنان دارای مشکلاتی ازجمله زیرساختی است که با کمک دستگاه‌های اجرایی این مشکلات در یک بازه زمانی مشخص برطرف خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شأن مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات بیان‌شده از سوی امام جماعت مسجد سادات کرناچی، مدیران گروه‌های مردمی و جهادی فعال در محله و سایر مردم از طریق فرمانداری کرمانشاه تا برطرف شدن، پیگیری می‌شود.

شناسه خبر 59417