شناسه خبر:59510
1401/6/12 09:48:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: بیش از 129 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان پرداخت شده است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، محمدرضا کریمی پویا بیان کرد: به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تصمیم هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار دانشجو در سال 1400 از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی همدان بهره‌مند شده‌اند اضافه کرد: 3 هزار و 270 دانشجو از منابع داخلی دانشگاه، 360 دانشجو از منابع وام از منابع وزارت علوم و تحقیقات فناوری، 352 نفر از بانک‌های، مهر ایران، رسالت و بانک ملی و 33 نفر هم وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: بیش از 75 میلیارد ریال از منابع داخلی(کوتاه‌مدت) در حدود 10 میلیارد از منابع وزارت علوم، بیش از 25 میلیارد از بانک مهر ایران، بیش از 2 میلیارد از بانک رسالت، بیش از 8 میلیارد از بانک ملی و بیش از 6 میلیارد وام ازدواج دانشجویی پرداخت شده است.

وی افزود: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد و دانشجویان نگران پرداخت شهریه خود نباشند.

شناسه خبر 59510