شناسه خبر:59519
1401/6/12 10:01:14

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌اندازی سایت پرتابل موبایل و تلفن همگانی در مرز باشماق مریوان خبر داد.

آزاد حکمت با اعلام این مهم که نصب و راه اندازی سایت پرتابل موبایل و 10دستگاه تلفن همگانی در محدوده مرز باشماق شرایط ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به زائرین و مسافران را فراهم آورده است، اظهار کرد: مشتریان مخابراتی واقع در این محدوده بدون ترافیک و مشکل ارتباطی می‌توانند نسبت به برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر تماس حاصل نمایند.

وی همچنین به ارسال سریع پیام از طریق voice و دیتا اشاره و افزود: کیفیت تکنولوژی‌های (3G,2Gو4G) نصب شده بر روی سایت پرتابل مذکور بر اساس استانداردهای موبایل توسط همکاران منطقه درایو تست شده و به لحاظ کیفی نیز مورد تایید است.

حکمت با اعلام اینکه امسال مرز باشماق برای نخستین سال به عنوان یکی از مسیرهای مرزی جهت خروج زائرین کربلای معلی از کشور ایران به عراق در ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در راستای این مهم پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی در دو حوزه تلفن ثابت و همراه در مرز باشماق به اجرا درآمده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به افتخار میزبانی زائران حسینی که برای اولین بار از طریق مرزباشماق عبور می‌کنند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه زائران از استان‌های شمالی و شمال غرب از مسیر استان کردستان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، سعادتی نصیب کارکنان مخابرات منطقه کردستان شده است تا با فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی و تسهیل در استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی در این برنامه معنوی همراهی نمایند.

حکمت با بیان اینکه سعی و کوشش مخابرات منطقه‌ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان است، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و تجهیزات با هدف ظرفیت سازی سرویس‌های مخابراتی از اولویت‌های کاری منطقه است.

 

شناسه خبر 59519