شناسه خبر:59549
1401/6/12 10:47:49

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر از مهم‌ترین سرمایه‌های حوزه هنری کردستان است.

امین مرادی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه از حوزه هنری استان کردستان با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار خوب اجرایی از سوی حوزه هنری استان کردستان، گفت: در سایه این اعتماد و همراهی حوزه هنری در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های بسیار خوبی اجرایی کرده است.

وی اظهار کرد: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهم‌ترین سرمایه حوزه هنری کردستان است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در استان با ایجاد و راه‌اندازی 13 سالن سینما و افزایش سرمایه صندلی سینما در استان کردستان یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ماست.

مرادی تصریح کرد: با راه‌اندازی پردیس‌های سینمایی در شهرستان‌های سنندج، سقز و بیجار این روند در دیگر شهرستان‌های استان نیز به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی تولیدمحور بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری کردستان را یکی دیگر از اقدامات و اهداف اصلی این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: حمایت از تولید فیلم کوتاه، چاپ کتاب، تولید البوم موسیقی و برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی ازجمله فعالیت‌های این بخش به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به برگزاری رویدادهای مهم و تاثیرگزار فرهنگی در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه در این بخش نیز ما جدایی از برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف، برگزاری مراسم‌های شب خاطره شهدای شاخص را به عنوان یک برنامه‌های محوری دنبال کرده و در این راستا اقدامات خوبی را اجرایی کرده‌ایم.

مرادی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حوزه هنری، بیان کرد: امیدواریم در سایه این حمایت‌ها ما فعالیت‌های خوبی را اجرایی کرده و انتظار داریم که در سایه همین حمایت‌ها بتوانیم اقدامات بهتری را برای خدمت به فرهنگ و هنر استان کردستان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدیدی سه ساعته از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری استان قرار گرفت و از تلاش‌های صورت گرفته از سوی این نهاد در راستای کمک به ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری کردستان تقدیر کرد.

شناسه خبر 59549