شناسه خبر:59652
1401/6/14 09:21:44

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: بالاترین نرخ قیمت بلیت اتوبوس از همدان برای سفر اربعین 250 هزار تومان است.

صفر صادقی‌راد اظهار کرد: نرخ بلیت با توجه به صندلی و امکانات اتوبوس‌ها متفاوت بوده، اما قیمت بالاتر از 250 هزار تومان غیر قانونی است.

وی افزود: علاوه‌بر خرید حضوری امکان خرید به‌صورت الکترونیکی نیز فراهم است و از شهروندان تقاضا داریم که درصورت تمایل به این سفر با برنامه‌ریزی اقدامات خود را انجام دهند که با تکمیل ظرفیت مواجه نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه حجم بالایی از اتوبوس‌های استان به سفر اربعین و مسیر مهران اختصاص داده شده است، عنوان کرد: به‌منظور ایمن‌سازی جاده‌های این مسیر، در گردنه اسدآباد اقدامات خوبی انجام شده تا بخشی از مشکلات مسیر عبوری غرب کشور برطرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شانه‌سازی در بخش زیادی از جاده بوده که اکنون به‌صورت خاکی است؛ اما درصورت تزریق اعتبار خط کُندرو نیز اضافه می‌شود.

صادقی‌راد با بیان اینکه جلسات کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین همدان به شکل منظم برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال شاهد افزایش مسافران برای حضور در پیاده‌روی اربعین هستیم و امیدواریم بتوانیم سطح قابل قبولی از خدمات را به زائران ارائه کنیم.

شناسه خبر 59652