شناسه خبر:59663
1401/6/14 09:38:25
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی:

شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی گفت:‌ شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل مقایسه نیست؛ پیگیری‌هایی که در طول یک سال برای رفع مشکلات این کارخانه انجام شده، باید به‌درستی تبیین شود.

بهنام نظری صبح روز گذشته در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی اظهار کرد: امیدآفرینی مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ شورای اطلاع‌رسانی باید نسبت به تبیین و تشریح عملکرد دولت به‌درستی عمل کند.

وی افزود: نه سیاه‌نمایی از دولت قبل را می‌پسندیم و نه غلو کردن را پسندیده می‌دانیم؛ در عرصه داخلی و بین‌المللی نیاز به هم‌افزایی در جهت اطلاع‌رسانی داریم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه سیاه‌نمایی از عملکرد دولت در راستای ایجاد یأس و ناامیدی یک خیانت است، ادامه داد: انتظار این است که رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی قلم بزنند.

نظری خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان در هفته دولت میان میدان بود، سفر به 31 استان کشور اقدام بزرگی بود که انجام شد.

وی اضافه کرد:‌ شرایط امروز آذرآب با 6 سال گذشته قابل قیاس نیست؛ پیگیری‌هایی که در طول یک سال برای رفع مشکلات این کارخانه انجام شده، باید به‌درستی تبیین شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه اختلاف زیادی میان اقدامات انجام‌شده از سوی دولت و بازنشر اخبار در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها وجود دارد، گفت: نقد باید منصفانه و با هدف پیشرفت امور باشد، اینکه برخی از رسانه‌ها در طول یک سال تنها نقاط ضعف را بیان می‌کنند، نشان‌دهنده اهداف خاصی است که آن‌ها دنبال می‌کنند؛ این رسانه‌ها در مدار منطق حرکت نمی‌کنند و باید در این خصوص چارچوب مشخصی تعریف و بازنشر اخبار از صحت لازم برخوردار باشد که نقش شورای اطلاع‌رسانی استان در این خصوص بسیار مؤثر است.

نظری در پایان عملکرد رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته دولت و دستاوردهای یک‌ساله دولت سیزدهم را رضایت‌بخش دانست.

شناسه خبر 59663