شناسه خبر:59715
1401/6/15 09:24:34

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان استان خبر داد و گفت: طرح رایگان لوله‌کشی داخلی املاک مسکونی پنج هزار مددجو اجرا می‌شود.

محمدصادق محبی‌نظر از انعقاد تفاهم‌نامه گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان و هم‌زمان با آغاز هفته دولت، اجرای طرح رایگان لوله‌کشی گاز داخلی املاک مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان همدان و کمیته امداد امضا شد.

وی به اقدامات صورت‌گرفته در راستای توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعامل دوجانبه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف اندیشیدن تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه، کاهش فقر و نابرابری، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف امضا و منعقد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در این راستا طرح رایگان لوله‌کشی داخلی املاک مسکونی پنج هزار مددجو کمیته امداد اجرایی می‌شود، افزود: براساس مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شده تا طرفین فهرست مشخصات خانواده‌های زیر پوشش مشمول طرح را برای آغاز اقدامات اداری و قانونی لازم، به این شرکت ارائه کنند.

شناسه خبر 59715