شناسه خبر:59847
1401/6/17 10:14:54
ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج

لزوم بهره‌مندی نیروهای خدمات‌شهری از امتیازات مشاغل سخت

شهردار سنندج گفت: بسیاری از نیروهای این نهاد با وجود نزدیک به بازنشستگی و یا بیش از یک دهه فعالیت، متاسفانه هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: شهر سنندج از نظر جمعیتی و وسعت با توجه به اضافه شدن نواحی منفصل شهری، گستردگی زیادی داشته و این موضوع نیاز به تغییر چارت شهرداری را افزایش داده است.

شهردار سنندج افزود: نیروهای خدمات شهری از شرایط سختی برخوردار هستند و باید از امتیاز سخت و زیان‌آور مشاغل بهره‌مند باشند.

رشیدی تصریح کرد: مهمترین عامل موثر در ارتقای بهره‌وری، توجه به نیروی انسانی است که این مهم اهمیت توجه به نیروی انسانی در شهرداری را دوچندان می‌کند.

به گفته وی، توجه به نیروی انسانی انگیزه به کار را در آنها تقویت می‌بخشد و موجب افزایش بهره‌وری و تلاش بیشتر آنها در مسیر خدمت می‌شود.

شهردار سنندج اختصاص امریه سربازی به شهرداری‌ها را خواستار شد و گفت: این کار می‌تواند به این نهاد در بهره‌مندی از ظرفیت جوانان توانمند در حوزه‌های تخصصی و یا خدمات شهری کمک کند.

رشیدی با اشاره به فعال شدن دوباره پروژه آتش‌نشانی حسن آباد و پیشرفت 40 درصدی آن، گفت: برای جذب نیرو در آتش‌نشانی سنندج نیاز داریم ولی مجوز جذب نداریم که انتظار می‌رود در این خصوص همکاری جدی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج گفت: بسیاری از نیروهای این نهاد با وجود نزدیک به بازنشستگی و یا بیش از یک دهه فعالیت، متاسفانه هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کردستان مصوبه تبدیل وضعیت 10 درصد از کارکنان شهرداری را از وزیر کشور اخذ کردیم که امیدواریم زودتر این کار محقق شود.

شهردار سنندج در پایان گفت: هر آنچه برای موفقیت و سربلندی استان نیاز باشد را انجام می‌دهیم و خود را در این راستا وظیفه‌مند می‌دانیم.

 

شناسه خبر 59847