شناسه خبر:59992
1401/6/21 09:51:42

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: افق بلندمدت و چشم‌انداز توسعه این شهرستان در بخش صنعت، معدن و تجارت باید ترسیم شود تا شاهد ورود و جذب هر‌چه بیشتر سرمایه‌گذران باشیم.

سلمان اسماعیلی روز یک‌شنبه در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر اظهار کرد: بر همین اساس فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در حوزه‌های مختلف باید مشخص شود.

وی گفت: بنا داریم در برنامه جدید که در قالب «نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی شهرستان» طراحی و تدوین شده، در طول هفته بر نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی نهادهای اجرایی و مجموعه‌های دولتی مستقر در این شهرستان نظارت کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه سیاست دولت سیزدهم مسئولیت‌پذیری همه افراد و ارکان است، ‌ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی مشخص و خلاقانه و اجرای دقیق و هدفمند آن‌ها هستیم.

به گفته وی حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های ویژه‌ و بالقوه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز، بستر مناسب جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی شهرستان را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: در برندینگ، بازاریابی و تجاری‌سازی برای صنایعی همچون مبل و منبت و انگور و کشمش و دیگر صنایع شاخص، باید برنامه و افق بلندمدت داشته باشیم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شهرستان ملایر ظرفیت‌های بسیاری دارد که مغفول مانده است، گفت: از هر فکر و ایده‌ای باید برای ایجاد جذابیت‌های لازم به‌منظور جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه تجارت خارجی علاوه‌بر ارزآوری تحریم‌ها را خنثی کرده و توان داخلی را به فعلیت و شکوفایی می‌رساند، افزود: تمامی اقدامات و طرح‌های اقتصادی باید به اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهرستان ختم شود.

شناسه خبر 59992