شناسه خبر:60155
1401/6/24 09:11:09

سپهرغرب، گروه خبر: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت دو سال توقف به دلیل کرونا، امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: به دلایل متعددی ازجمله شیوع کرونا و مخالفت تعدادی از اصناف از سال 1398 تاکنون نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پاییز برپا نشده بود.

علیرضا فروتن با اشاره به اینکه از امروز 23 شهریور تا یک مهر این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا است، اضافه کرد: 100 غرفه عرضه پوشاک، کیف و کفش، خواروبار، لوازم‌التحریر، شیرینی و سوغات در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کالاهای مذکور محصولات یارانه‌ای شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج و شکر هم در این نمایشگاه عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان با اشاره به اینکه بیشتر اصناف سطح استان در این نمایشگاه غرفه دارند، گفت: 20 درصد غرفه‌ها هم متعلق به واحدهای تولیدی ازجمله کارخانجات لبنیات، آب معدنی و صنایع غذایی است.

فروتن با بیان اینکه دو غرفه گل و گیاه هم در این نمایشگاه ایجاد شده است، یادآور شد: محصولات موجود در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 30 درصد عرضه شده و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب از آن بازدید کنند.

وی از استقرار یک دستگاه خودپرداز در ورودی نمایشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر این توسط شرکتی مستقر در نمایشگاه، دستگاه‌ها کارت‌خوان در اختیار همه غرفه‌داران قرار داده شده است.

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا ششمین نمایشگاه برپا شده کردستان طی سال جاری در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفان، جنب میدان میوه و تره‌بار است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

شناسه خبر 60155