شناسه خبر:60470
1401/7/2 09:01:37

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 25 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و گفت: در این ایام چهار واحد مسکونی و 10 کارگاه اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فارسی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: دیدار با امام‌‌جمعه ملایر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس، ازجمله این برنامه‌ها است.
فارسی تأکید کرد: توجه به سیاست‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان، روزشمار هفته دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان با نام حماسه‌سازان دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های این هفته است.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی و حضور راویان در مدارس و ادارات برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مکان‌های مختلف، سرکشی به خانواده‌های شهدا، برگزاری شیفت ایثار، برنامه‌های جهادی و یادواره‌های مختلف نیز برگزار خواهد شد.
فارسی برگزاری صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی در گروه مهندسی 43 امام علی (ع)، برگزاری رژه اقتدار خودرویی به همراه ادوات نظامی در سطح شهر ملایر، سامن و روستای حسین‌آباد ناظم، غبارروبی گلزار شهدا بهشت هاجر و کلینیک سیار دامپزشکی در دو روستا، برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، حضور در نماز جمعه و سخنرانی یکی از پیشکسوتان ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین به برگزاری همایش سه هزار و 500 نفری رزمندگان ملایر هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره و مطرح کرد: این همایش با حضور سه هزار و 500 رزمنده در سالن الغدیر ملایر برگزار خواهد شد.
فارسی با بیان اینکه با توجه به آغاز سال تحصیلی در روز دوم مهرماه و هم‌‌زمانی با هفته دفاع مقدس زنگ حماسه و مقاومت در هفت مدرسه مختلف شهرستان ملایر به صدا درمی‌آید، از برگزاری مراسم عزاداری و حرکت دسته‌های عزا در روز رحلت پیامبر اسلام (ص) خبر داد و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس چهار واحد مسکونی افتتاح می‌شود.
فارسی برگزاری اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، مشاوره‌ خانواده و حقوقی و افتتاح 10 کارگاه اشتغال‌زایی را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا در روستاهای ده شاکر، علی‌آباد دمق و بخش زند و مراسم آبروی محله در روستاهای بلرتو، عشاق، کهکدان، آورزمان، جوکار و انوج برگزار می‌شود.

شناسه خبر 60470