شناسه خبر:60503
1401/7/2 10:08:39

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه سنندج با اشاره از بین بردن و تخریب اموال عمومی در جریان اعتراضات اخیر در کشور، گفت: اعتراض با آشوب متفاوت است و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال اعتراض نیست.

ماموستا فایق رستمی در خطبه.های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت همیشه در عرصه ایران به فرمان امام راحل در برابر 37 کشور دنیا با دست خالی اما مملو از ایمان و استقامت ایستادند و آنها را شکست دادند.
وی خاطرنشان کرد: تنها هدیه و آورده دشمنان برای ملت ایران در طول تاریخ مصیبت و کشت و کشتار بوده و شیمیایی کردن و ویران کردن کردستان و از بین بردن زیرساخت‌ها و ثروت‌های خدادادی این ملت تنها خروجی دشمنان برای ما بوده است.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر با بمب شیمیایی دشمنان در همین کردستان به شهادت رسیدند در برابر این ظلم و کشتار بی‌رحمانه چرا صدای هیچ کشوری درنیامد و دفاع نکردند.
وی اضافه کرد: زمانی که ملت ایران در برابر کشورهای متخاصم دنیا با دست خالی ایستاد و فرزندان این ملت به خاک و خون کشیده می‌شدند، کدام کشور از این ملت دفاع کرد.
ماموستا رستمی با طرح این سوال، زمانی که هزاران نفر در عراق انفال شدند سازمان ملل کجا بود و چرا صدایش در نیامد، افزود: کردستان در 8 سال جنگ تحمیلی بیش از 10 هزار نفر شهید و جانباز دادند، اما کسی صدام و حامیانشان را محکوم نکرد.
وی افزود: امروز زمان تلاش برای توسعه و آبادانی است دشمنان از پیشرفت ما می‌ترسند و خوب می‌دانند در سایه امنیت می‌توانیم به توسعه برسیم و برهمین اساس تمام توان خود را برای ضربه زدن به امنیت ملت ایران به کار گرفته است.

شناسه خبر 60503