شناسه خبر:60607
1401/7/7 09:25:29

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و دستگیر شده‌اند شده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در بازدید از زندان سنندج و دیدار با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دستور پایش و غربالگری افراد دستگیر شده از بدو اغتشاشات صادر شده و در این راستا صرفا افراد فریب خورده‌ای که نقشی در تخریب اموال یا شرارت نداشته.اند، با اخذ تعهد و تضمین لازم بلافاصله آزاد می‌شوند.
وی ضمن تاکید بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کردند، اظهار داشت: طبق تاکیدات رئیس قوه قضاییه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.
رئیس‌کل دادگستری کردستان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان از ابتدای اغتشاشات لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
حجت‌الاسلام حسینی از خانواده‌ها خواست تا با کنترل، نظارت و مراقبت بر فرزندان خود از افتادن آنها در دام افراد فریب خورده با جدیت خودداری کنند.

شناسه خبر 60607