شناسه خبر:60659
1401/7/9 08:58:53

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: مردم کُرد پای لوای مقدس انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و تمام سنت‌ها، آوا و نواها و سلحشوران این دیار به دفاع از دین اینجا آمده‌اند.

فلاح غلامی در مراسم ویژه هفته دفاع مقدس گفت: امروز مردم غیور ملکشاهی که تمام قبایل و طوایف آن‌ها دارای ساختار ایلی هستند در این برنامه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و در اولین روز ماه ربیع‌الاول با برنامه‌های بومی محلی و احیای سنت‌ها با محتوای دفاع مقدس، رزم و بزم، طبیعت اجرا می‌شود شرکت کرده‌اند.
وی افزود: این ویژه برنامه‌ها با اجرای نمایش‌های اسب دوانی، ورزش باستانی، طناب‌کشی و... برگزار شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان ملکشاهی ادامه داد: مردم این دیار همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت بوده و زمان هشت سال دفاع مقدس این مردم، زبانزد عام و خاص هستند.
غلامی یادآور شد: این حضور گسترده مردم به دشمن این پیام را می‌دهد که مردم کُرد پای لوای مقدس انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و تمام سنت‌ها، آوا و نواها و سلحشوران این دیار به دفاع از دین اینجا آمده‌اند.
وی عنوان کرد: مردم شهرستان ملکشاهی دوستدار و شیعه ائمه اطهار (ع) هستند که در خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی نقش اساسی ایفا کردند.
وی تصریح کرد: امروز با افتخار شاهدیم مردم ملکشاهی کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بزم شادی سر می‌دهند.

شناسه خبر 60659