شناسه خبر:61023
1401/7/18 11:18:36

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: وقوع جرائم مختلف در این شهرستان امسال تاکنون در حوزه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف سرقت، مقابله با قاچاق کالا و مهمات، درگیری و نزاع میزان 20 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ محمد محمدی با تبریک هفته فراجا به همکاران پرتلاش این مجموعه و قدردانی از اعضای شورای تأمین، افزود: در امر مبارزه با کالای قاچاق، احشام، سلاح و مهمات و سوخت 100 درصد افزایش کشفیات و برخورد داشته‌ایم که این نشان از تیزبینی و هوشیاری پلیس است.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی قصرشیرین تلاش زیادی در امر مقابله با پدیده قاچاق داشته و باندهای قاچاق سلاح و مهمات زیادی را در یک سال گذشته متلاشی کرده است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین مردم پشتوانه و سرمایه عظیم پلیس هستند، گفت: از مردم با فرهنگ این شهرستان مرزی در رابطه با حمایت بی‌دریغ از نیروهای خدوم پلیس و انتظامی شهرستان در جریانات اخیر قدردانی کرد.
محمدی افزود: قصرشیرین یک شهرستانی با فرهنگ با توسعه شهری بسیار خوب و عالی است که این فرهنگ و ادب و توسعه باعث شده پلیس در کنار مردم با امنیت و آرامش بیشتر به ایفای وظیفه خود که برقراری نظم و امنیت است با خیال راحت ایفای نقش کند.
وی با قدردانی از مردم به خاطر حضور و درخشش بسیار خوب در کنگره بزرگ اربعین و میزبانی زائران، گفت: استقرار 40 هزار خودروی شخصی زائران در ایام اربعین امسال بدون هیچ‌گونه مشکل و حتی یک مورد سرقت، نشان از فرهنگ بسیار خوب مردم این منطقه و امنیت موجود در شهرستان و تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاران ما در ناجا دارد و این برگ زرینی در افتخارات پلیس این شهرستان و امنیت مطلوب و بالای منطقه است.
وی اضافه کرد: امسال انتظامی قصرشیرین برترین شهرستان‌های کشور در زمینه‌های مختلف برگزاری اربعین، برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با جرایم مختلف و سوخت و سلاح و مهمات و مقابله با احشام بوده که به نمایندگی از مجموعه انتظامی قصرشیرین از فرمانده انتظامی این شهرستان توسط سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور قدردانی شد.
هفته فراجا هر ساله از 13 مهر آغاز می‌شود و شعار امسال این هفته «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» است.

شناسه خبر 61023