شناسه خبر:61097
1401/7/19 09:29:42

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از توزیع روزانه 50 هزار لیتر آب در روستاهای دارای مشکل کم‌آبی کرمانشاه در طرح نذر آب خبر داد.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: 15 تیم هلال‌احمر در قالب تیم‌های درمانی به مردم روستاهای کرمانشاه خدمات پزشکی و روان‌شناسی ارائه می‌کنند.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 160 روستا کرمانشاه توسط تیم‌های سحر جمعیت هلال‌احمر از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج اشاره و تصریح کرد: سال گذشته 70 میلیارد ریال و 6 ماهه نخست امسال 16 میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت شد که از این مجموع مبلغ 20 میلیارد ریال به بیمارانی که دانشگاه معرفی کرده بود، اختصاص یافته است.
محمدی با اشاره به اجرای طرح نذر آب در استان کرمانشاه، بیان کرد: روزانه 50 هزار لیتر آب بین روستاهایی که دارای مشکل کم‌آبی هستند، با کمک تانکرهایی که توسط خیرین و داوطلبین تهیه شده است، توزیع می‌شود.
وی به تقویت توان تیم‌های درمان اضطراری اشاره کرد و گفت: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مأموریت‌های داخلی و بین‌المللی در حوادث و بحران‌ها که نمونه آن را در زلزله غرب استان کرمانشاه شاهد بودیم، نقش بسزایی داشته‌اند.

شناسه خبر 61097